! ! ! NAKÚP NAD 40€ A DOPRAVU A BALNÉ MÁŠ ÚPLNE ZADARMO ! ! ! NAKÚP NAD 40€ A DOPRAVU A BALNÉ MÁŠ ÚPLNE ZADARMO ! ! ! NAKÚP NAD 40€ A DOPRAVU A BALNÉ MÁŠ ÚPLNE ZADARMO ! ! !

Doprava

Aké sú poplatky za doručenie kuriérom?

Pri objednávke nad 40 € máte od nás dopravu kuriérom úplne ZADARMO.
Pri objednávke pod 40 € je účtované prepravné 3 €.

Aké spôsoby doručenia využívate?

Kuriérska služba Slovak Parcel Servis (SPS)

  • Pre včasné a bezpečné doručenie zásielok využívame služby kuriérskej spoločnosti SPS.
  • O odovzdaní zásielky do rúk kuriérskej služby SPS Vás budeme informovať potvrdzujúcim e-mailom.
  • Tovar je spravidla doručený do 1-2 pracovných dní od expedovania zásielky.

Poštová služba Slovenskej pošty

  • Pre včasné a bezpečné doručenie zásielok využívame aj služby Slovenskej pošty.
  • O odovzdaní zásielky do rúk Slovenskej pošty Vás budeme informovať potvrdzujúcim e-mailom.
  • Tovar je spravidla doručený do 1-2 pracovných dní od expedovania zásielky.

 

Na akú adresu viete tovar doručiť?

Keďže doručujeme kuriérskou službou, vieme zabezpečiť doručenie na Vami zadanú adresu – či je to domov, práca, priateľke, kamarátovi. Jednoducho kdekoľvek, kde sa zdržiavate v pracovných dňoch medzi 8:00-17:00 hodinou. Kuriérska služba doručuje zásielky do 1-2 pracovných dní od odoslania.
Ak Vám nevyhovuje služba kuriéra, môžete využiť doručenie prostredníctvo Slovenskej pošty, kde máte možnosť si balík vyzdvihnúť na pošte kedy Vám to vyhovuje. Váš balík bude uložený na pošte po dobu maximálne 10 dní, potom sa nám balík vráti.

Chcem zmeniť adresu dodania objednávky. Čo mám robiť?

Ak si želáte zmeniť adresu doručenia, túto zmenu nám prosím čo najskôr oznámte:

  • telefonicky na čísle +421 901 922 082 (pondelok – piatok od 9:00 do 16:30),
  • alebo e-mailom na info@wewe.sk.

Posielate zásielky aj mimo Slovenska?

Áno, posielame. Toto doručenie však nie je bezplatné. Pre konkrétnu sumu doručenia do krajiny Vášho želania nám napíšte e-mail na info@wewe.sk a my Vám radi odpovieme.

Moja zásielka bola expedovaná, no stále nedorazila – čo teraz?

Predpokladaný čas doručenia je približne do 2 pracovných dní od expedície – teda od odovzdania zásielky kuriérskej/poštovej službe. Ak Vám nebola zásielka doručená ani na tretí deň od expedovania, prosím, kontaktujte nás a naše zákaznícke centrum preverí, kde sa balíček nachádza. Môžete nás kontaktovať:

  • telefonicky na čísle +421 901 922 082 (pondelok – piatok od 9:00 do 16:30),
  • alebo e-mailom na info@wewe.sk.

Čo ak sa mi nepodarilo prevziať moju zásielku?

Občas sa môže stať, že Vás kuriérska služba nezastihne na dodacej adrese.
Ak je prvý pokus o doručenie neúspešný, kuriér sa opätovne pokúsi doručiť zásielku nasledujúci pracovný deň. Kuriér sa bude pokúšať o doručenie spolu 2-krát (dva po sebe nasledujúce pracovné dni). Ak nebudete zastihnutí, doručujúci kuriér je povinný Vám zanechať odkaz, či už telefonicky alebo písomne (lístok v schránke s kontaktom na kuriérsku službu SPS).

Na základe tohto odkazu môžete kontaktovať aj priamo kuriérsku spoločnosť SPS a dohodnúť si náhradný termín na doručenie. Ak by ste mali akékoľvek problémy s prevzatím tovaru, neváhajte nás kontaktovať:

  • telefonicky na čísle +421 901 922 082 (pondelok-piatok od 9:00 do 16:30),
  • alebo e-mailom na info@wewe.sk.

Je možné vyzdvihnúť tovar aj osobne?

Nie, nie je to možné. Momentálne fungujeme len ako e-shop, takže tovar je možné doručiť len prostredníctvom kuriérskej/poštovej služby.

Tento web používa súbory cookie. Ďalším prechádzaním tohto webu vyjadrujete súhlas s ich používaním.